Bad santa

Imorgon är det julafton, Jag har ingen julkänsla alls. Det enda jag bryr mig om just nu är att jag ska till Australien på fredag, så jag har inte ens brytt mig om att önska mig något i julklapp, jag glömde lixom bort det, knas. Men nej det här kommer inte bli en vanlig jul, vi ska inte fira den hemma som vi alltid gjort. och vi har ingen julgran. INGEN JULGRAN! fast det är kanske lite onödigt o ha det eftersom vi inte ska va hemma varken på julafton lr veckorna efter det.

Jag började packa lite smått idag, ehm.. vad tar man med sig? 1000 tröjor? Det får inte plats... Grejen är ju att ja kan inte ta med mig för mkt för då kan jag inte shoppa lika mkt där.  Men tack så är min far snäll o packar med sig lite så jag kan få lite utrymme i hans bagage. Hur stavas det? Det som känns lite tråkigt är att jag kommer inte ha någon möjlighet till att träffa mina vänner innan jag åker. Vi åker ju till sthlm på juldagen och bor på hotell så kommer inte träffa dom på länge.. Det känns tungt. Nu ska jag nog gå och lägga mig, försöker sova snabbt nu så det blir fredag någon gång!!!


Min trogna misse på mitt skrivbord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0