bästa vän

Kom nyss hem från stan, fixade me dom sista julklapparna.
Igår var jag ute hos sofia, det var skönt o äntligen få vara med min bästa vän. Sen kom filip så han och sofia bakade kaka medan jag o lill fredriksson dansade. Sen kom oskar dit, han hade kört i diket med traktorn stackarn haha. Sen kollade vi på en skräckfilm, Rec tror ja den hette. Den va ju inte bra iaf, men sjukt läskig. Oskar och filip drog hem vid ett tiden så då var det dags för mig o sofia att krypa till sängs. Vaknade imorse med Ull i ansiktet, för dom som inte vet så är det sofias hund som kissar hela tiden!!!


Kommentarer
Postat av: bästisen

Haha ull är söt men har lite svårt med känslor och då kan det läcka lite då och då :P <3

2008-12-22 @ 20:14:30
URL: http://sofiamf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0