helgen

Fredag:  I skolan hade vi lucia tåg, första gången gick brandlarmet så det blev ju inte så lyckat men. Jag o lina skuttade runt som tomtar, mkt söta sådanna. Efter skolan gick jag till robin o sov en stund innan ja mötte sofia vid tåget. Sen lekte jag med johanna o sofia, jag har saknat oss så otroligt mkt. Vi kollade på idol o massa annat skit och många skratt blev det. Sen sov jag hos robin.

Lördag: På morgonen traskade jag hem, sen övningskörde jag med pappa, jag är så braaaaaaaaaaaaaaaa  kan nog ta körkort nu haha . Senare kom emma, emma, johanna, sofia, emelie till mig och  sen drog vi till robin på fest, det var skojj men jag somnade hastigt och vaknade på söndagen och mådde inte allt för bra !!

Idag är jag hemma från skolan. mår inte alls bra men ska försöka sova ut så ja kan gå imorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0