Julafton



Vaknade till julmusik, det är ju faktiskt ganska mysigt med jul, även om det inte är min favorit högtid. Släkten var här nyss, vi åt grötfrukost och så kom tomten förbi, jag tycker inte att det är så roligt att få paket själv längre, jag älskar att se mina syskons  barn öppna sina paket, när det lyser i deras ögon, det är nog det bästa med julen, barnen. Än så länge har jag fått skor, solglasögon!!!! och pengar till australien av tomten :) Nu sitter jag o kollar på kalle anka, det är skit tråkigt men det ska ju göras på julen. Just det, pappa och jag var till kyrkogården förut, tände ljus på farmor, farfar, mormor, morfar och min farbrors grav. Det kändes härligt att gå där med min pappa, han och jag får nämligen inte så mkt tid tillsammans längre. Nu ska jag forsätta kolla och äta lite julgodis, sen ska vi iväg o flänga oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0