Jultemadag

Det var tungt o gå upp imorse, hade velat ligga kvar breve han.
Men jag pallrade mig iväg till skolan trots allt. Och det ångrar jag stort.

Det var inte spec kul i början men sen blev det väl lite bättre.


Och vad får jag höra sen då? om du vill mig något kan du säga det till mig och inte OM mig. Jag förstår inte hur du orkar, jag orkar inte. Men om du känner att du mår bättre av att kalla mig sånna saker så förstår jag verkligen inte hur du funkar. För det har ingen roll hur många gr du säger det, jag lär inte bli det för det, och du vet nog inte vad det är heller isf. Men jag tänker inte nämna några namn eller något såhär öppet. patetiskt..
Nej nu tänker jag inte lägga ner mer av min energi till det, för helt klart så är det inte värt det. 

Imorgon kommer vi göra typ ingenting i skolan så fattar inte vad vi gör där egentligen. Och ehm? vi hade drama avslutning förra veckan, så vi borde sluta klockan elva imorn, det trodde vi först. MEN NEJ!  Vi ska leka lekar en extra lektion o sluta två? Nödvändigt. Jag blir så irriterad på lärare ibland!!


9 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0