Plugg

Nej ja suger på o skriva men ja har en anledning nu!
Jag sov i mammas lägenhet igår, och har tyvär inget internet där så kunde varken plugga eller blogga haha
Igår träffa jag johanna, saara, maja, hannah o emma en lite stund, hih. Sen gick ja hem o kolla på heartbreak hotel, somna efter typ halva. Vi håller på för fullt i skolan med lucia tåget men jag tycker inte att det blir bra, jag tycker bara det är pinsamt att vi överhuvudtaget ska göra det, men vi får väl hoppas att det ordnar sig. Jag köpte en tröja och ett par stövlar idag, men ja har ingen kamera hos mamma så kan inte ladda upp nån bild, lucky me!
Men när jag o mamma kom hem förut stod dörren på glänt, as läskigt :O

Nu ska jag plugga vidare, imorn ska ja nog till Robin :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har din mamma flyttat in till stan nu? :O

2008-12-07 @ 22:43:58
Postat av: Jennika till Anonym

hon har en lägenhet där oxå

2008-12-10 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0