16 yes

jaha nu är jag 16, det är otroligt mkt för världen jag vet.
I fredags var det väldigt stressigt för att hinna med allt.
Men till slut kom iaf mina bästa vänner och firade mig. Jag fick fina presenter och tack för det!
Vi drack och hade trevligt, lite dans oxå. Sen vid ett tiden fick jag ta taxi hem, jag hade nog firat lite för mkt.

När jag vaknade på lördagen hade jag förväntat mig en stor utskällning, men nej in kommer mamma o max med en laptop till mig!!!!!!!!!!!!! Jag är så sjukt glad! Sen åkte vi in o städa lägenheten , och det blev några påsar med flaskor ^^
Sen kom robin ut till mig så chillade vi i bie hela kvällen!

Nu ska jag iväg o sola med min bästa emelie, sen ska vi träna, det kan behövas!




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fick inte komma ):

2008-11-23 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0