dont say your sorry.

Skolan idag var rätt lugn, vi kolla på film, bröderna lejonhjärta.
Sen hade vi håltimme, och då passade jag på att göra klart en läxa, och det känns skönt att ha det gjort, nu har jag ju lixom bara 1000000 kvar (Y). Sen hade vi drama som blev sexualkunskap? tack vare våran vikarie haha.

Va med emelie en stund, men hon skulle iväg till nått med lucia grejen så ja drog till saara och va med henne en stund, sen drogs det vidare och nu sitter jag här, ganska hastigt.

Imorgon ska jag förmodligen ut och äta med familjen, men innan det måste jag pluuuuuuuugga!

god night!


Kommentarer
Postat av: Jonny

Du, vad ska vi gora med det har dykandet?? Ni ar ju bara har i 9 dagar, vi hinner ju inget annat om vi gor kursen!



Och plugga hart, det angrar du inte i langden.

2008-11-14 @ 04:49:41
Postat av: jennika till jonny

vi får hoppa det den här gången, ja vill ju ändo flytta ner efter gymnasiet o det är inte långt kvar, och jag kan ju göra det då.

2008-11-14 @ 07:59:46
Postat av: Jonny

Okej, da far vi mer tid att bara ta't lugnt pa stranden istallet!

2008-11-15 @ 09:09:21
Postat av: Jennika till jonny

Hur hitta du min blogg föresten? :D

2008-11-15 @ 12:59:21
Postat av: Jonny

Jonas. Vill du kanske att jag slutar lasa den? Ar det privat mellan dig och dina kompisar?

2008-11-16 @ 04:23:29
Postat av: Jennika till jonny

nej de klart du får läsa! :)

jag blev bara nyfiken på hur du hittade den.

2008-11-16 @ 04:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0