just me

Jag blir så otroligt trött ibland, att du orkar?
Men det är ju tur att du är så mkt bättre än alla andra då.
Lek vidare jag tänker inte stoppa dig, bara så patetiskt.

Ja ligger hemma i min säng framför tv'n. Har väldigt tråkigt just nu men hoppas på att det kommer ändras inom kort. Jag vill göra nått kuuuuul. Men det visar sig. Ja är samtidigt väldigt trött och känner att jag skulle kunna sova i hundra timmar.  Och skolan gör heller inte saken bättre, jag har mkt till nästa vecka men orkar inte ta tag i det. LOV snart lr? aja de är bara cirka två och ett halvt år kvar till studenten, varför låter det mkt?! jaha nu verkar kvällens planer komma igång, men det innebär att jag måste ut i regnet, usch.

Sooo have a lovely night.


Kommentarer
Postat av: walderlo

-Ska ni knulla?

- Ja..



Haha fyfan vad jag garva där!

2008-11-12 @ 21:52:35
Postat av: Jennika

Emma det är bra att du har samma humor som jag då ;D

2008-11-13 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0