Katrineholm vs Kina?

okej de här kanske låter helt sjukt
men min låtsas pappa max jobbar i Kina, och nu har mamma
och max börjat fundera på att flytta dit några år. Och självklart får
jag välja själv om jag vill följa med lr stanna. Först va det helt självklart nej!
Ja vill ju gå ut skolan och så. Men nu har jag börjat funderat.
Men ah , ja vill inte lämna min pappa här. Och inte mina vänner heller
för den delen. Men det är ju ändo världens chans för mig, så varför inte ta den?
Jag är rädd för att välja fel, men ja hatar katrineholm, men vem vet vad ja tkr om Kina?
Ja kan ju lika gärna gå ut skolan där? Och jag ska ju ändo till australien efter skolan
och det är ju faktiskt närmre mellan Kina o australien..


Kommentarer
Postat av: walderlo

Dummaste jag hört:) Du stannar här

2008-11-04 @ 17:38:52
Postat av: Frida

Har man en chans att förändra saker, något som alla inte har möjlighet till, så tycker jag att man borde ge det en chans. Hur coolt är det inte att få åka till china? Dock verkar ju chinesiska minde kul. Trivs man inte kan man ju ändra sig, du har ju familj & alla kvar här hemma. :D

2008-11-04 @ 18:15:17
URL: http://fridaeson.blogg.se/
Postat av: emelie

håller med emma, stanna här!

2008-11-04 @ 20:53:59
Postat av: Jonny

Ta chansen Jennika, de kommer inte ofta i livet! Du har inget att forlora, och allt att vinna. (Och det ar mycket narmre till Melbourne...)

2008-11-09 @ 04:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0