vinter?

Är det vinter nu? Lr höst ? nää de är inte vinter riktigt än va ?
Ja hatar iaf snö usch det värsta som finns. Det ända som är bra med den
här årstiden är att ja fyller, men ja hatar ändo att fylla i november,
Men just i år har jag ju australien att se fram imot oxå. Jag är iaf helt slut idag
jag och emelie skulle egentligen träna idag men nej det orkar vi såklart inte
så det får vi försöka göra imorn . ja..

Jaha igår kom inte johanna. .. så ja va med emma o emelie o vad gjorde vi haha?
Jo jag ramla ner för trappen allt annat än skönt. Sen vid tolv drog jag o emelie till
robin och kollade på skräckfilm? den var varken bra lr läskig. Jag var iaf hemma vid fyra.
Och det går inte, det är allt för sent för mig. jag blir helt död i huvudet.

Jag hade då tänkt att ja skulle sova hela lovet o va as pigg till skolan!! Men ja har inte lagt mig före
fyra någon dag. suck. Skam!  Nu ska jag iaf försöka få med mig emelie ut, hon är trött..
Sen ikväll åker jag till mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0