Dålig dag.

Ursäkta att jag skriver så otroligt tråkiga inlägg.
Jag vet, skäms på mig. Jag känner att Katrineholm
inte är något för mig, ärligt händer de någonsin nått bra?
Nej jag är trött på K-stan och misstänker att jag inte är ensam om det.
Men endo jag kommer leva med att det är här jag hör hemma
för det är här jag vuxit upp. Det kanske inte är fel på staden iaf?
Kanske är det åldern jag just nu är inne i, det är säkert lika jobbigt nån
annan stans i den här åldern, lr vad tkr ni? Har jag rätt eller fel?

Ja, det ska iaf bli skönt att få komma till Australien i vinter, bort bort.
Sen ser jag fram imot min student, och den min flytt till mitt älskade australien, melbourne!
Japp så är det.

Tack Pappa för att du ställer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0