Hosta hosta

Kom hem halv fyra inatt.. lagom trött
Igår iaf hade vi varit hemma hos Robin och haft roligt :)
Idag har jag mått ap dåligt. legat och kollat på OTH typ hela dagen.
ska nog forsätta med det sen oxå. Just nu sitter jag o väntar på emelie
hon skulle va klar nio men nu är hon halv tio ja får panik utan henne.
Spec just nu när ja är inne i någon sorts "göra bort mig totalt period ".
Imorgon ska jag emelie o pappa åka till e-tuna, förmodligen shoppa lite,
jag måste köpa något till kvällen när de e maskerad som gäller!!!

Jag har iaf fått lite bilder från kajsa nu, måste säga att dom är inte direkt snygga^^ haha.





Kommentarer
Postat av: jessica

haha, det är tur att vi är så snygga jennika! :D

2008-10-31 @ 16:40:57
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0