@ Skolan

Sitter i datasalen med min otroligt underhållande klass haha.
Slutar halv fyra idag, och nej det känns inte bra. Efter skolan ska jag
ner på stan med Lina och Madicken jag ska kolla efter en kjol som
jag kanske kan ha i helgen. Lägger upp en bild om jag hittar någon bra.
Efter ska jag hem o plugga, har väldigt mkt just nu, Matteprov jag måste träna till,
Medicinskgrunkurs, Vård och omsorg, Svenska - Läsa ut en bok , Svara på frågor osv.
Så det kommer jag underhålla mig med i kväll, men de ordnar sig, och har jag tur
så kommer emelie hem skapligt från Lucia saken och då kan hon göra mig sällskap.
Just det, ni får inte glömma att rösta på emelie som Lucia!!!!

På fredag kommer äntligen min mamma hem från tahiland!!  Jag saknar henne massor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0