Året var 2007

2007, ge mig tillbaka. Jag har aldrig varit så lycklig som jag var det året. Speciellt sommaren. Jag hade mina allra bästa kompisar hos mig hela tiden, och inget kunde splittra på oss. Min bästa vän var vid min sida 24/7, vilket inte går längre. Allt var nytt på något sätt. Jag vet inte vad som hände sen. Vissa av oss började ju gymnasiet. Sofia flytta till sthlm. Inget är vad det brukade vara. Jag vill bara ha tillbaka allt jag hade då, allt jag kännde då, men det går inte. Jag är två år äldre nu, och ja, jag är väl mognare än vad jag var då.  Jag måste erkänna att jag var lite av en fjortis då, men jag hade jävligt roligt. Jag hade inte alls samma problem som jag har idag, egentligen ska jag nog inte klaga, jag har det väldigt bra på många olika sätt , men nej inte fullt ut, men vem har det.

Trion då, som vi så vackert kallade oss. Jag sofia och johanna. Vad händ med oss ? Vi gled isär, men jag vet inte varför, för vi har fortfarande lika roligt när vi väl är med varandra, även om det var flera månader det var bara vi tre. Vi var ju oslagbara, trodde vi, men det visade sig väl att vi faktiskt inte var det. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på oss, det oss som inte finns längre. Vi har visst försökt att få det så igen, men det är något som hindrar, och ingen av oss kan väl egentligen svara på vad det är.

Sommaren 2007, den bästa sommaren, tiden, i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: sofia !

Fint skrivet älskling ! Det stämmer för mig med, saknar det som tusan ! <33

2009-04-11 @ 22:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0