avbrott

ja det har det varit i min blogg ett bra tag nu. Men jag har så mkt och tänka på och jag har försökt men har helt enkelt inte kunnat få ner de på tangenterna. Det är iaf en hel del strul just nu, saker händer som jag inte alls förberett mig på, och andra saker som förvånar mig så sjukt mycket att jag blir helt förvirrad och vill bara lägga täcket över huvudet och inte vakna fören 2011 när jag får flytta ifrån den här jävla hålan. Jag vet inte om jag ska vara glad eller bara orolig över en del besked medans andra bara gör mig nere och får mig att känna mig som världens sopigaste vän. Men det är inte så lätt, trots att det är lätt för andra att säga att om jag menar de jag säger så är det inte så svårt att göra valet, men det är det, trots att jag bryr mig så otroligt mycket om min vän, men kan inte visa de. Jag vet inte, frustration. Jag är heller inte ett dugg taggad in för valborg, kan man inte hoppa över de bara? Så känns det iaf just nu.


Kommentarer
Postat av: elin

Jag tycker synd om dig för att du har fått gått igenom något så jobbigt, något som ingen vill gå igenom. Nu tycker många synd om dig för att Robin har gjort som han har gjort... Men du kan inte springa runt och tro att dem ska göra det föralltid och om du beter dig som ett svin mot dina vänner/din vän så blir det väl ännu värre. Du behöver dina vänner som mest nu för att det kommer att ta tid innan du kommer glömma och gå vidare, det kan ta jätte lång tid, trust me jag vet att det är jobbigt. Så ägna din tid nu att vara med dem du tycker om och inte förstöra något fint dem har haft för länge sen. Jag tänker inte skriva ut allt här i detalj men jag hoppas att du förstår!? För den personen du gör det mot betyder massor för mig! "The girlcode" har du hört talas om den?

2009-04-29 @ 09:51:47
Postat av: jennika - elin ?

1. jag ber inte att någon ska tycka synd om mig för vad som hände med Robin

2. Jag mår inte ens dåligt över det.

3. Jag vet vad "the girlcode" är, men den är jag nog inte ensam om att inte följa i alla lägen, fråga tex den du försvarar.

4. Lägg ner för fan, jag älskar min vän och det vet hon, hon måste bara inse de.

2009-04-29 @ 17:01:57
Postat av: Emma

Hon vet om vad jag har gjort, "girlcode" och hon har inte sagt att det är bra av mig heller hon tycker de e dumt gjort. men samtidigt kan man inte tänka på vad andra gör i alla lägen och skylla ifrån sig även fast jag vet att jag har gjort de någon gång så finns det ingen anldening till att göra det nu. För bara för att man har gjort fel så betyder det inte att man är värd att få tillbaka på det felet man gjort. Och tanken med att hon skriver är bara för att hon frågade hur jag mådde och jag svarade att det kunde varit bättre och då är det klart hon frågar varför och då är det ju inte så att jag säger att de e hemligt eller så de vore ju bara konstigt. så jag berättade och sen är det upp det henne hur hon tycker eller tänker och om hon vill skriva till dig osv. Jag har inte bett henne skriva men att folk bryr sig kan man inte tvinga dom att sluta upp med.

2009-04-29 @ 22:10:08
URL: http://possible.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: emma

Det skulle inte finnas kommentarsfält om man inte fick kommentera

2009-04-30 @ 10:45:36
Postat av: elin

jag skiter fullständigt i om du inte bryr dig om det ena eller det andra men jag bryr mig om emma så inåt helvette men hon måste också lära sig, jag vet allt hon har gjort och jag sitter inte och tycker att det är bra, för fel som fel! som hon själv skrev att hon är inte värd att bli behandlad tillbaka med samma mynt. visa att du är lite mognare och bättre än henne istället?! emma har blivit ledsen och jag vill att hon ska vara glad och eftersom hon sa att hon tycker om dig massor så kanske det är dags för dig att visa att ni är bra kompisar... eller hur?! känns lite onödigt att slänga bort en fin vänskap på en kille som inte är värd det. och jag är inte alls arg på dig eller så (varför skulle jag vara det?) men jag har sett hur det har gått för mina vänner och det skulle vara tråkigt om det blev så för dig och emma...!

2009-05-01 @ 12:58:06
Postat av: Elin Engström

kör ditt race jenkan, det tjänar du mest på, man kan inte gå o tänka på att göra alla nöjda o glada, sen är det inte ditt fel att hon ger dig klartecken o sen ångrar sig 2 sek efter, do your thing ;) love <3

2009-05-01 @ 18:56:35
Postat av: Emma

om du tycker hon tjänar mest på att köra sitt race så får hon ta konsekvenserna men om hon tänker så, så har hon inte mig kvar. Jag sa att hon skulle ta adams nummer men jag sa aldrig att ja men bli tillsammans med honom du. dom är inte tillsammans men det räcker med att bara se dom tillsammans. och jag tycker verkligen inte att du har något att säga till om när det handlar om att blanda in andra i det här och att de var dålig stil. Och någonstans kommer hon få välja, och om jag verkligen inte skulle fixa det så gör jag det inte sen skiter jag i om ni tycker jag e löjlig eller inte förstår mig. de e upp till er.

2009-05-01 @ 23:22:24
Postat av: Elin Engström

för det första varför svara du ens på min kommentar som var riktad mot jennika o inte dig? o hon kan inte göra alla nöjda för hur hon en gör i det här kommer nån bli sårad, eftersom hon tydligen måste "välja"...

2009-05-02 @ 13:39:43
Postat av: Anonym

eftersom kommentarsfältet är till för att kommentera så varför skulle jag inte kunna svara? ja så de e upp till henne vem hon sårar och bryr sig om. Ja någonstans måste hon välja och sen kan ingen säga till om hur jag ska göra eller gör för de e upp till mig.

2009-05-02 @ 16:19:31
Postat av: ee

lika som det är upp till henne hur hon väljer !

2009-05-02 @ 18:43:20
Postat av: Jennika

eftersom att det är helt okej för hela stan att lägga sig i nu så klart som fan elin oxå kan de ;) Tydligen betydde de du emma sa till mig på valborg inte ett skit eftersom du säger massa andra saker till andra , shit!

2009-05-02 @ 19:12:23
Postat av: emma

jag har inte sagt att elin inte ska lägga sig i , fine gör de. men det var hon som sa på stan att hon inte hade något med det här att göra så hon skulle inte lägga sig i. Ja ville inte snacka med dig på valborg för snacka onykter om en sånn här sak e inte de bästa. Men jag sa inte att det var okej eller att allt var bra nu för då skulle jag bara ljugit. men det som jag skriver nu eller som står på min blogg de e så det ligger till nu.

2009-05-02 @ 19:43:02
Postat av: jennika

okej vi får ta de nån dag bara du och jag emma. för de här handlar bara om dig o mig .

2009-05-02 @ 21:44:31
Postat av: Anonym

gå o dö

2009-05-03 @ 12:31:27
Postat av: emma

"eftersom att det är helt okej för hela stan att lägga sig i nu så klart som fan elin oxå kan de ;)" på tal om att ändra sig ...

2009-05-03 @ 17:05:09
Postat av: elin engström

alltså nu får du ju lägga ner emma, förstår om det här är jobbigt för dig, men tro mig det är minst lika jobbigt för jennika, jsg tycker om dig massor de vet du, men du ska väl inte ta upp saker om att ändra sig? jag hoppas att ni löser det här för erat eget bästa, men gör det på ett vänskapligt sätt för ni kommer inte må bättre av att kasta skit på varandra o snacka bakom varandras ryggar. och nej ja sa att ja inte skulle lägga mig i & det har ja inte gjort, men ja sa även att ja har min åsikt i den här "saken" och den står ja för.!!

2009-05-03 @ 23:37:28
Postat av: Elin Engström

alltså nu får du ju lägga ner emma, förstår om det här är jobbigt för dig, men tro mig det är minst lika jobbigt för jennika, jsg tycker om dig massor de vet du, men du ska väl inte ta upp saker om att ändra sig? jag hoppas att ni löser det här för erat eget bästa, men gör det på ett vänskapligt sätt för ni kommer inte må bättre av att kasta skit på varandra o snacka bakom varandras ryggar. och nej ja sa att ja inte skulle lägga mig i & det har ja inte gjort, men ja sa även att ja har min åsikt i den här "saken" och den står ja för.!!

2009-05-03 @ 23:39:18
Postat av: hahaha

triangeldrama, me love! haha, fortsätt skriva flickor, ni gör de sååå vettigt! hahaha

2009-05-12 @ 08:12:28
Postat av: Katrineholmdissaren

Och här dör barnen i Afrika

2009-05-13 @ 21:49:52
Postat av: Anonym

patetiskt säger jag bara! patetiskt.

2009-05-14 @ 12:30:09
Postat av: Jennika

hmm undra om de är sebbe -.-

2009-05-15 @ 12:11:19
Postat av: kakka

nej

2009-05-15 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0