Brandlarm

Började halv tio idag, jag fick sitta ute i kylan i 20 min o vänta på min buss som var försenad, jävla bussar alltså! Vi kollade på bio imorse, en helt okej film, väldigt intressant, som vanligt kommer jag inte ihåg vad filmen hette! Sen när vi kom till skolan startade brandlarmet och det blev ett litet skådespel, vi tvingades hoppa ut genom fönstrena. Ja brandmännen gick in för de med rökmaskin o grejer, och vi fick stå o frysa! Irriterad jennika japp!



Jag, snyggmarcus och lina!


Kommentarer
Postat av: maja

de där är min kusin, haha!

2009-04-21 @ 17:58:24
URL: http://mmelchersson.blogg.se/
Postat av: jennika - maja

haha jaså :D

2009-04-21 @ 19:06:08
Postat av: johanna

Jaa Jennika Gustafsson, först vill jag bara ta och tala om för dig att din bror befinner sig på min skola just nu :D men har inte vågat hälsat, han känner nog inte igen mig :$ hihi! sen så vill jag be dig länka min blogg på din sida för jag har faktiskt länkat dig! och sist men absolut inte minst! Jag saknar dig bästa, <3



och lite så där + i kanten så glömde du berätta att du träffade mig när du vart på bio :/



2009-04-22 @ 10:17:06
URL: http://metrobloggen.se/jlkarlsson
Postat av: Jennika - johanna

jag ber tusen gånger om ursäkt! haha puss på min johanna!

2009-04-22 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0