...

Jag vet inte hur långt man kan gå för att såra en annan människa. Men jag är trött på att lägga ner hela min tid på något och göra allt för det när det ändo är jag som blir sårad i slutet. Människan är ett grymt djur som endast tänker på sig själv i alla lägen, tänker inte på hur mkt man kan såra någon annan. Jag var så sjukt kär, jag blev så otroligt sårad och ledsen. Jag vet att alla någon gång blir det men det här var så jobbigt, hämskt jobbigt för mig. Men det finns ju vissa andra som vunnit på de hela, hoppas dom mår bra, nu när jag mår som värst.

Jag älskar fortfarande, men jag går vidare.

Kommentarer
Postat av: emelie

klart du går vidare, du är en kämpe

2009-04-22 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0