Ragnar 2 år!

Sitter uppe i sthlm hos brorsan, hans son Ragnar fyller två år idag, fast han tror att han fyller fem, men så kan det vara ibland. Jag har dock lite svårt att vara social eftersom mina tårar kommer väldigt lätt, jag kan inte sluta tänka på min älskling som ligger hemma och mår dåligt, jag vill bara va hos honom och krama på honom!

Igår var jag med emelie , madicken och hanna. Vi var hemma hos madicken och kollade på talang och myste med godis och annat gott! Det var väldigt roligt och det fick mig att tänka på annat ett tag.

Grattis Ragnar!



Jag tänker på dig älskling

Kommentarer
Postat av: hannnnnnaaa

"Ragnar fyller två år idag, fast han tror att han fyller fem" hahahaha :P söt! ;)

2009-04-04 @ 17:11:38
Postat av: Frida

Jag såg robin idag vid djulö, det såg inte så skönt ut :(

2009-04-04 @ 19:06:48
Postat av: jennika - hanna

hahaha ja han är så söt xD

2009-04-04 @ 20:25:45
Postat av: jennika - frida

ne stackars min älskling!

2009-04-04 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0