Städerska?

Tydligen har jag dragit på mig ett jobb att städa hos en väldigt stökig ung man, klockan 04.52 ska jag befinna mig där, som tur är har han några gammla fiskpinnar från förra hösten som behöver ätas upp, min lön, jag känner mig hedrad. Ska överväga ett tag och sedan lämna mitt svar innan dagen är slut, låter som ett helt okej erbjudande eller?

Jag har inte alls varit duktig i skolan idag. Eller jag gjorde faktiskt ett prov med helene i min klass, kändes som det gick bra men mkt annat har jag faktiskt inte fått gjort! Jag var en riktig trött tjur tant idag, okej nej det var jag inte jag var nog ganska underhållande om jag får säga det själv. Nu ska jag fortsätta ligga i min säng o glo på tv som en annan död fisk.


Kommentarer
Postat av: madicken

haha, du är alltid underhållande för mig, för du vet att jag ALLTID skrattar åt dig jennika :) hihi <3

2009-04-21 @ 17:13:00
Postat av: Anonym

ja det kan ja alltid lita på att du gör xD



lutar sig fram - neeeeeehhhhhheeeeeeeeeeee

2009-04-21 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0