be with u day and night

Skolan igår var soft. Det blev mycket skratt och vi gjorde knappt något. Den enda är att vi har typ 1000000000000 glosor i engelskan, det är inte så kul men förhoppningsvis kommer det att gå vägen iaf. Efter skolan gick jag madicken och daniel hem till madicken och kolla på tv. Sen gick jag och madicken till Robins lägenhet och spela tv spel, sen kom Frida och tjocka som vi är äter vi såklart pizza! VI försökte kolla på lets dance men vi var för skrattiga. Vem åkte ut?

Idag ska jag kolla på melodifestivalen med Madicken och förmodligen Frida wiie. Imorgon får jag äntligen sova med min älskling.



Sigge ger daniel en omgång!



Haha madicken är rädd för hissar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0