don't you count on me boy

Jag och emelie tänkte kolla på mamma mia men det slutade med att vi ligger med våra datorer o lyssnar på musik! Vi var nyss och solade, så får hoppas att ja fått lite färg nu!

Igår tog jag och sofia ett bad med varsin drink det var jätte mysigt, sen låg vi vakna allt för länga och pratade om allt o ingenting!
Imorse släppte vi av sofia vid station, JAG VAR UPPE HALV SJU! Då gick ja hem till Robin och kröp ner bredvid honom! Snart ska han komma hit, så det blir nog en tidig kväll för oss!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sex me tre st

2009-02-16 @ 23:01:26
Postat av: Oscar/ Dexter

Tjena ja jag tänkte eftersom du har skrivit en massa grejer om vad du har gjort så tänkte jag skriva en liten kommentar som svar vad jag har gjort idag. Idag så har jag typ vaknat kollat på The Office fy fan vad det äger (fast inte lika mýcket som Dexter)men iaf det var bra. Sen så har jag drukit lite kaffe och sedan ska jag lana lite med några Marmorbyare F YEAH. Men nu ska jag rusa och förska se en film innan alla kommer det e bra. OVER AND OUT`! Dexter SIGNING OUT

2009-02-17 @ 16:38:57
Postat av: zoofhhhhija

Tidiga mornar är uppfriskande för kropp och själ ;)

2009-02-17 @ 23:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0