Duveholm

Sitter på mammas jobb och väntar på henne. Vi ska åka till Ica nära och hämta det vi har beställt från HM så vi får hoppas att allt passar bra. Jag tvingade mamma att köpa strumpor så hon kunde dela frakten med mig. Praktiken idag gick fort, det var roligt oxå, jag fick sluta halv två fast jag egentligen ska gå till klockan tre, så då ringde jag pappa så fick han skjutsa mig hit, och som sagt här är jag nu. Var även förbi och träffade emelie en stund, hon är så duktig i skolan hon! Runt fyra ska jag nog gå till Robin om jag hinner tills dess, vi ska laga mat och kolla på tv, ovanligt haha.

take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är jag pruttkorv!

2009-02-04 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0