God morgon!

Vaknade nyss, känns bra att ja inte sov för länge som jag har räknat med. Igår var jag madicken emelie frida och malin och kollade på melodifestivalen. Hallå den där tjatiga "snälla snälla" var det ett skämt lr? Jag blir så irriterad på folk som gör sig fula bara för att sticka ut. Aja jag kom hem runt ett iaf då la jag mig och kollade på några avsnitt av vänner.

Nu ska jag snart gå upp och ta en dusch, men det är svårt för min pappa lägger nya golvplattor i hallen som är precis utanför mitt rum så jag måste hoppa sådant eftersom jag inte får gå på dem, plus att jag blir smutsig om fötterna alltså smuttsar jag ner badrummet. hmm...

Snart kommer min älskling hem från fjällen! Ska bli mysigt att äntligen får sova med honom så det är där jag befinner mig i natt! Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0