I'll be there

Varför tar jag alltid saker för givet? Jag har inte haft någon tanke på att ta med min dator till Robins lägenhet för han har ju inget internet tänkte jag. Frida fråga i helgen om vi skulle ta med dom dit.
- ne det går inte han har inget internet.
Idag sa jag
- Varför har du inte internet här?
-Va? Jag har visst internet här, jag har en nätverkskabel, det är bara o koppla in!

Jag fick damp.

Jag var trött idag, jag och Robin låg och kollade på the break up igår kväll och sen sov jag så oroligt. Jag hade tydligen pratat i sömnen om en radio lr något, det är läskigt, tänk om man säger nått olämpligt? Aja vi slutade 11 idag, det var skönt. Då gick jag hem till Robin så låg vi framför MTV och kommenterade folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0