just put your trust in me

Jag kom nyss hem, Robins pappa skjusade mig!

Igår kom jag hem med tåget vid fyra, det var roligt att ha med fia på tåget även om vi inte va spec sociala. När jag kom hem så råkade jag somna på köksbordet av någon anledning, det slutade med att ja trilla först ner på stolarna och sen på golvet med stolarna över mig, inte så lyckat alltså. Men det var tur för jag vaknade så då fixade jag mig lite snabbt sen skjutsade pappa ut mig till näset. Då åt vi mat för o fira Lisa. Sen fika vi och kollade på melodifestivalen! Jag tycker inte att det är bra längre, man kollar ju bara för att man måste lixom.


Imorse var både jag och robin helt sega så ingen av oss fick i sig någon frukost, utan vi gick och la oss o sov en stund till. Sen gick vi ut i snöovädret och åkte snöscoter (stavas de så?) på isen!


Ikväll ska jag åka till mamma, och det blir nog ingen skola för mig imorn!



Kommentarer
Postat av: madicken

varför ingen skola :(

2009-02-22 @ 16:01:52
Postat av: Jennika

sjuker :(

2009-02-22 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0