Zoofijaahhhhhh

Japp. jag är hos sofia, vi har funderat på hur hon ska stava sitt namn lite mer unikt och ja, ni ser ju mitt förslag i rubriken. Jag koller på gamen och sofia sin biologibok. Vi har nyss tagit ett bad med en varsin god drink och lyssnat på musik. Snart ska vi nog äta semla!!!!

Igår kollade jag och robin på melodifestivalen, måste säga att jag tycker att det är riktigt uselt, vi blev bara irriterade!
Och ja, sen blev det en rätt tidig kväll. Vi vaknade typ tio sen låg vi kvar i sängen några timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-16 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0