Australien

Det ar snart dags for mig att ga o lagga mig, en hel dag pa stranden tar pa krafterna. Usch jag vill inte aka hem, lr jag vill hem till mina vanner och till R, annars nej jag stannar garna for resten av mitt liv, ja lixom vad hander med katrineholm om jag far fraga???!!! Jag blir sa irriterad, men om det ar sa de ska va sa visst.

Det ar iaf helt underbart har, nja vadret har inte vart pa topp sa det har inte blivit sa mkt solande men det gor absolut inget, det finns sa mkt annat o gora, ska ladda upp lite bilder nar jag kommer hem.

Och vill ni veta?!!

Augusti 2011 FLYTTAR JAG HIT!!!

Kommentarer
Postat av: bästisen

åh vilken tur att du har det bra ! men jag tycker att du ska komma hem ! och vet du jag her ett annat förslag för augusti 2011 flytta till jens o sara :D:D:D låter bra va ? ;) saknar dig iaf min bästa vän ! <33

2009-01-05 @ 14:54:37
URL: http://sofiamf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0