Huvudstaden

Där sitter jag just nu hos min kära bror och hans tjej, Emelie är här också. Vi ska va barnvakt ikväll så det blir en myskväll med film och pizza.

Igår efter skolan fikade jag med frida lina hanna o madicken, det blev mycket skratt som tydligen inte uppskattades av andra. haha . Sen åkte jag med frida hem och myste med hennes kissemisse Boris. Sen ko  fredrik och robin, Fredrik skjutsade ut mig och robin till bie, där spelade vi kort och kollade film och somna sött!

Jag visste att din flytt skulle komma, det var jag beredd på. Men jag vet inte längre hur jag ska bära mig åt för att klara det. Kanske skulle vi skitit i allt redan från början, men vem visste att det skulle utvecklas till kärlek. Nej jag ångrar inget, jag är kär i dig.      Stanna.

Kommentarer
Postat av: Frida

men Jennika ): <3

2009-01-31 @ 18:58:36
URL: http://fridaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0