Praktik

tack blogg.se för att hela mitt inlägg försvann!

Igår var jag på coffee house med madicken sofia och Lina, det var mysigt och mkt skratt blev det. Sen gick jag hem till Robin, jag tror det var ett misstag att ta dit mitt tv spel haha. Vi gjorde kyckligsallad och kollade på film, sen sussade jag sött! Det var dock väldigt tungt o komma upp imorse när han fick ligga kvar.

Första dagen på praktiken då, jag börjde halv tio och slutade kvart över två.  I framtiden kommer ja dock börja kvart över sju....................hmf.. Min handledare är bra och jag trivs jätte bra. Sen har jag kakka o henke på samma ställe som ja kan äta lunch med så det kommer nog bli bra.

Jag fick en grym kommentar av en tjej som tkr ja ska skita i alla som snackar. Ja blev glad av o läsa det. Så om du läser så tackar ja så mkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så den där tjejen har rätt ?

2009-01-28 @ 20:02:34
Postat av: Anonym

så den där tjejen har rätt?

2009-01-28 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0