Skolan

Just nu har jag rast, vi har haft alternativ medicin, vi drack te och åt kakor ? Lugnande lr nått. Nu efter rasten ska vi gissa delar på några blommor. Det är verkligen super roligt, hoppas ni förstor min ironi där. Hmm blir lite trött på vissa i skolan som har minimal stubin, inget roligt umgänge då direkt. Madicken duger haha, okej madicken är bäst. :D
Efter lunch kommer frida wiiiiiiie. haha.

Efter skolan ska ja till emelie o slöa, det är jag bra på. Sen ikväll blir det party hos R. Vi får hoppas det blir lyckat trots lite motgångar. Men det är väl bara o släppa det o ha kul.

Imorgon ska jag ut o övningsköra med Max. Ja faktiskt, jag som hade sagt att ja aldrig mer skulle göra det efter förra gången. Värsta jag vart med om.  Sen på kvällen blir det myspys med familjen, R kanske kommer oxå. Vi får se.

Ja, jag hade tänkt bli bättre på o blogga, jag är inte så kung på det tyvär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0