en trött jennika

igår efter skolan åkte jag och adam direkt till norrköping, vi stannade till hos hans mamma och åt och fick lite instruktioner inför studenten. Efter det blev det lite brottom tilll bion för att hämta ut biljetterna men vi kom väl i sista sekund. Hon i kassan lyckades lura på oss varsit rabattkort på bio som skulle gälla hela sommaren för 60 kr st, värt? Filmen iaf, terminator, den var väl sådär, adam tyckte att den var jätte dålig men den hade sina stunder tycker jag. Sen var de bara att sätta sig i bilen och glida hem till ktown. Vi kollade film en stund sen gick vi och la oss efter många om och men.

Idag i skolan kollade vi på filmer som treorna hade gjort, de var rätt roliga en del av dem, resten av dagen har varit väldigt ovärd. Imorgon har vi brännboll vid djulö och våran klass kommer ta hem hela skit turneringen!

Jag skulle åkt hem till adam och sovit där, trots att han ska ut ikväll så skulle ja troget sitta i lägenheten o vänta på hans hemkomst, men jag känner att jag är allt för tjurig och trött, så de blir till att sova ensam inatt, sad but true.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0