riktigt dålig

jag är riktigt dålig på att blogga, men lixom jag har så mkt annat kul o göra så då glöms bloggen lixom bort. Jag funderar på att ta bort den, men kommer tycka synd om mitt största fan walderlo, men hon pratar själv om att börja  blogga o tjäna många slantar. Idag var jag i nyköping me adam emma o filip, adam o filip skulle tatuera sig och det blev as bra! Jag och emma gick på stan och låg o sov i bilen, väldigt roande faktiskt.

Imorgon ska jag och adam åka till norrköping och gå på bio, blir antaglien terminator. Nej nu ska jag sova, har sovit hos adam sen i torsdags så vi får se hur de här går!

Kommentarer
Postat av: walderlo

sluta inte blogga fisan! : )

2009-06-08 @ 23:44:00
Postat av: sofiebredell

walderlo borde skaffa sig en blogg :D

2009-06-08 @ 23:58:28
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: emlan

dags att hitta på något du och jag snart?

2009-06-09 @ 12:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0