All I want to

Jag borde skämmas, jag är så otroligt dålig på att blogga. Men egentligen, vad får jag ut av att sitta här och skriva vad jag gör, har gjort och ska göra? Det är bara ni som är lite sugna på mitt liv som kan sitta o öggla igenom det här. Men jag får väl försöka ett tag till då.

I fredags var jag lite impulsiv och piercade naveln, aj det var inte ett dugg skönt, och jag kan säga att jag kommer aldrig göra om det. (Inte för att det behövs). Sen var jag på bio med Elin och Hannah, vi såg män som hatar kvinnor, det är nog den bästa svenska filmen jag har sett, men väldigt läskig. Och eftersom min kära pojkvän Robin påstår att jag skriver för lite om honom i min blogg ska jag kanske berätta att han gick i sömnen den natten ut i vårat garage och skrämmde upp mina föräldrar hih. I lördags åt jag och robin mat med mina föräldrar sen åkte vi hem till honom, jag kollade på melodifestivalen, han på fotboll, jag somnade på soffan, han framför datan.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Det ska väl gå och ordna! :)

2009-03-08 @ 23:23:47
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0