Pay attention to me I don't talk for my health

Sitter och skriver på en uppsats, känner mig ganska duktig faktiskt för jag är snart klar och den ska va inne nästa fredag så jag är ute i god tid, men det känns bra att bli av med det så fort som möjligt. När jag pluggar försöker jag ha det så mysigt som möjligt så jag ska trivas lixom, jag har lite tända ljus, bra musik och lite frukt att snaska på, det brukar gå lättare då. Jag ska snart sätta igång med engelskan oxå. Imorgon är det praktik, jag ser faktiskt fram emot det lite, det är rätt skönt och jag gillar mina så kallade kollegor! Om jag har tur får jag även jobba kväll på torsdag, det blir alltså sovmorgon till 16.00, sånt gillar jag.

Jag saknar min Robin. Ja, jag vet det är jätte jobbigt att läsa människors bloggar där de endast skriver om hur mkt de saknar sina pojkvänner, men jag har rätt att skriva det för vi har nämligen inte setts sen i söndags. Så ensamt att somna utan honom som håller om mig. Ne nu ska jag tänka positivt det var länge sen! Jag måste verkligen försöka rycka upp mig, jag är en plåga hemma, jag är antagligen en plåga i skolan med mitt humör. Men det här går väl också över får man väl hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0