ready

nej jag har helt tappat lusten för det här, men jag får väl försöka.

Vaknade hos robin imorse, kändes väldigt tungt att gå upp när han fick ligga kvar. Men jag tog mig till praktiken till slut, det var en helt okej dag, jag fick gå med christian, men jag var så sjukt trött så jag kan inte ha varit något spec roligt sällskap. När jag slutade åkte jag hem o la mig i sängen, och här har jag legat sen dess. Jag är så trött! Känns som jag kommer somna vilken sekund som helst. Tänkte få med mig emelie på en promonad så jag inte somnar, men vi får se hur det blir med det. Jag ska lägga mig tidigt iaf så jag hoppas jag är piggare på praktiken imorn! Jag har även skrivit klart en uppsats i svenskan som ska vara inne på fredag, så den har jag skickat in, tror det kommer gå bra!!


Kommentarer
Postat av: walderlo

Saknar dig. hör av dig <3<3

2009-03-19 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0