Datasalen

Som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit på hundra år, kan bero på att man tappar suget när folk börjar bråka i ens blogg. Men förhoppningsvis blir det inget mer sånt. Så jag ska väl försöka komma tillbaka, förstår att ni saknat mig eftersom min blogg är så otroligt intressant.

Nej men måste säga att det var Sebbe i min klass som fick mig och skriva lite, han verkade så engagerad i min blogg så tänkte att ja inte kan såra honom längre genom min blogg strejk, (hur stavas de? ) nej så jag tänkte va lite snäll. Ni har iaf missat en hel del som hänt, men jag orkar inte skriva de häääär.

Funderar på att försöka hinna se södersmusikal ikväll... hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0