fotboll ?

Jag hatar min praktik just nu, hatar, hatar, hatar. Jag får skäll av tanterna, jag är lite dryg men lixom dom ska inte behandla mig som en slav ? eller? Jag är faktiskt undersköterska! Nästan, snart iaf, om två år, japp! Jag och emelie har städat adam o alex lägenhet idag, det vart såååå fint, sen när alla grisar kom ville vi inte släppa in dom, de som va så fint. Tog ca fem minuter sen va de ölburkar överallt, värt. Vi kolla på matchen iaf, adam hade tippat åt mig på united så jag var ju tvungen att hålla på dom, men i smyg höll jag på barca för emelies skull, eller föresten vet ni ? Jag skiiiiiiiter i! Jag skiter i fotboll, ja ni läser rätt, jag bryr mig inte. Vad är de för mening att jaga en boll fram och tillbaka egentligen, man blir ju bara trött och svettig, jag tycker inte om att vara trött och svettig. Okej det var lite spännande.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0