långhelg

Ja resten av min vecka är ganska välplanerad eftersom jag umgås med Adam Skoog som inte kan sitta still en minut. Imorgon efter praktiken har jag en timme på mig att duscha och så sen ska vi ta ett tåg till norrköping till hans mamma för att hämta ett täcke? Sen ska vi back to ktown.

Torsdag ska vi åka till Kolmården med Alex och saara så vi måste försöka hinna hyra en bil imorgon eftersom adams är ganska paj efter våran tripp till nyköping.

Fredag åker jag till norrköping med mamma och emelie för lite shopping.

Lördag sthlm med adam som är lite shoppingsugen! Jag tackar inte nej!

Kommentarer
Postat av: walderlo

oss då?

2009-05-19 @ 22:08:39
Postat av: walderlo

oss då?

2009-05-19 @ 22:09:44
Postat av: em

and here we go again

2009-05-20 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0