vad gör vädret

nyss var de sol och as varmt? jag fick cykla hem i regn, tack gud.
Idag var jag otroligt seg imorse, låg länge o funderade på att vara hemma, men kom sen o tänka på min frånvaro och bestämmde mig förr att gå. Vi skulle springa på gympan, HAHA springa, nej jag madicken sofia och lina gick. Sen resten av dagen i skolan har vi inte gjort ett skit, vi låg ute i solen ett tag. När vi har slutat och jag kommer ut ser jag adam komma gåendes, exakt när ja slutar, hmm undra om de va med flit, jag tror de haha. Gjorde sällskap me honom o alex till stan sen gick ja o madicken och köpte ett nytt smycke till min navel, de blev en liten ljusblå .

Då är de endast praktik kvar av veckan, ah och en friluftsdag på fredag som jag verkligen absolut ska gå på!!! Ironi?
(JAG HATAR SÅNNA DAGAR!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0